Pagina's

donderdag 17 mei 2012

CD&V Hoegaarden heeft een QR-code (en mijn blog ook)

Als je de code links scant met je I-phone of I-pad, kom je rechtstreeks op de website van CD&V Hoegaarden.
Zelf moet ik met mijn blackberry eerst een 'App' downloaden om dit te kunnen doen.  Ik loop wat achter precies, maar ik vertik het om mijn bb (met knopjes !) in te ruilen voor de touchscreen van I-phone.  Ik vind wel een slachtoffer om die app eens te downloaden voor mij.
De QR van CD&V Hoegaarden werd aangemaakt door Hans Decoster, ondertussen zo'n beetje ons 'e'-wonder geworden.
Neefje Pieterjan had voor mij ook al een QR aangemaakt (voor mijn blog), zie rechts, maar ik heb hem dus zelf nog niet kunnen bekijken.
Het ziet ernaar uit dat het hipheidsgehalte van onze verkiezingscampagne zal stijgen dit jaar en dat we op ons flyertje dus allemaal een QR-code hebben.  Ik vermoed (?) dat je zo ook een link naar je facebookpagina kan maken.
CD&V niet hip ?? Laat ons niet lachen.  In Hoegaarden is CD&V altijd net iets anders geweest dan CD&V in andere gemeenten.