Pagina's

vrijdag 7 november 2014

Altijd interessant om de wereld eens van de andere kant te bekijken

Wat ik geweldig vind aan mijn 2 (eigenlijk 3) jobs, is het feit dat ik buiten Hoegaarden meestal aan de andere kant van de tafel zit als het om politiek beleid gaat.  Gelukkig kan ik er mij altijd in vinden.
Hier in het Nieuwsblad Grimbergen voor de groepsfoto met de initiatiefnemers van het Huis van het Kind Grimbergen.  Zoals je ziet sta ik heel bescheiden opgesteld, aan de rechterkant van de foto :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=blsde_01362126
Hier Grimbergen, maar er zijn er nog veel andere waar Landelijke Kinderopvang mee initiatief heeft genomen.  Mijn echt troetelkind is het Huis van het Kind Beersel, omdat we daar 'trekker' van het verhaal zijn geweest :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20141106_01362724
Altijd interessant om met andere gemeenten en ocmw's dingen te doen.  Ik vind zelf dat ik er veel uit bijleer voor in onze eigen gemeente.  We reizen om te leren, zowel in binnen- als in buitenland..