Pagina's

zondag 19 april 2015

Het concept van de Levensloop (stichting tegen kanker) is helemaal mijn ding

Je moet geen bepaalde afstand lopen, maar wel een uur aan een stuk. Ideaal voor trage lopers zoals ik. En om Kris Hendrickx, ooit mijn 'start to run' coach te citeren : als je traag loopt, heb je er langer plezier van.
Volgend weekend is het de 24-uren Levensloop. CDenV Hoegaarden is de grootste fan en zal maandagavond tijdens een training mee lopen, coachen, supporteren met en voor de 3 deelnemers uit haar geledingen. 3 dames, elk voor de organisatie waarvoor ze werken of vrijwilligerswerk doen. Ik loop voor Ons. Het is mijn tweede thuis, een vrouwenkoepel ('van, voor en door vrouwen') waar trouwens al veel collega's met kanker werden geconfronteerd (en sommige zelfs overleden zijn).