Pagina's

maandag 25 februari 2019

Hier komt hij weer....mijn weekagenda

Maandag zoals elke week om 7 u ’s morgens paraat op kantoor in Leuven.
’s Middags rap een broodje binnenwerken in de auto om om 13 u het schepencollege te halen.  Sinds kort wisselen we het schepencollege af tussen ’s avonds en ’s middags (om de week).  Maandagavond Gecoro (raad voor ruimtelijke ordening).  De verkaveling van de Walenstraat ligt op tafel voor advies.

Dinsdag dubbelboekt.  Ik kies voor de adviesgroep Europese Plattelandssubsidies in Leuven, waar ik veel huiswerk voor moest doen. ’s Avonds op het gemeentehuis voor een overleg met een grote vereniging uit de regio. 
Woensdag naar Ecowerf voor een groot overleg met alle gemeenten.  ’s Avonds beheersorgaan Beter Wonen aan de Gete.

Donderdag naar een begrafenis in Meldert en eindelijk eens terug op kantoor.  ’s Avonds naar Zoutleeuw voor de raad van Bestuur van Regionaal Landschap.

Vrijdag vind je mij op het gemeentehuis.  En zaterdag hoop ik een ganse dag in goed gezelschap te fietsen.