Pagina's

zondag 16 februari 2020

Agenda voor de nieuwe werkweek

Na een leuke wandelzondag in eigen gemeente (zie foto) roept een volle weekagenda.
Maandagochtend begint met een dubbelboeking.  Het zal het schepencollege worden.  's Middags naar Leuven voor een commissie plattelandsprojecten.
Dinsdagvoormiddag wijd ik mij aan mijn nieuw persoonlijk project en in de namiddag vind je mij voor overleg op het gemeentehuis. 's Avonds startvergadering voor de grote zwerfvuilactie.
Woensdag overleg over de Getestreek.  In de vooravond Raad van Bestuur van het Regionaal Landschap in Zoutleeuw.  De Algemene vergadering zal ik moeten brossen om naar de info avond Europa te gaan in het Paenhuys.
Donderdag op gemeentehuis en in de namiddag naar het erfgoedcafé van Okra Meldert.  Thema : de veldkapellen van Meldert.   We krijgen er input voor ons kapellenproject.