Pagina's

maandag 29 december 2008

jaaroverzicht 2008/ diverse gebeurtenissen

In 2008 kreeg het gemeentelijk infoblad een (gekleurd) kleedje.
Het eenrichtingsverkeer in de Doelstraat werd ingevoerd (oef ! zoveel beter). Alleen vergeet ik altijd dat je nu ook de Koningin Astridlaan mag nemen om terug te keren.
De hockey kreeg een kunstgrasveld en er kwam een schaatsbaan in de kerstvakantie.
Tijdens de opnames van de revue 'Kus mich na men klak' heb ik temidden van de velden in een bad mogen zitten (met dikke pul aan) en kreeg ik zelfs gezelfschap van de schepen van sport.
2008 was natuurlijk ook het jaar van The Block. Goede promotie voor Hoegaarden, maar het programma was (zoals zoveel TV-programma's) niet aan mij besteed. Ik werd wel uitgenodigd om samen met de burgemeester 'volks'jury te spelen. Dat was plezant , maar het viel wel op dat wij een enigszins andere smaak hadden dan de professionals. Schoenmaker, blijf bij je leest , waarschijnlijk...