Pagina's

woensdag 29 juli 2009

Wie is Fred ?

Met dat raadsel zat ik na het bericht dat ik gisteren op mijn blog had gezet over 'De stoel'. Ik wist dat het een buurman van ons Liliane was, maar dat was het dan ook.
Net op Facebook de oplossing gezien. Heeft Facebook TOCH een toegevoegde waarde ?
Fred is Fred Verbaeten, de sympathieke schoonzoon van Christian Hennuy, uw reporter ter plaatse van Het Laatste Nieuws. En hij was effectief ter plaatse, want Christian heeft een foto genomen en op Facebook gezet.
Proficiat aan dit sympathieke koppel, binnenkort gelukkige ouders. Ga maar lekker samen naar de Costa, de oma's en opa's zullen wel babysitten.
En mijn nichtje Annelien uit Hauthem, die is nog niet over het verdriet heen. Zij had de Marollenkapel ook herkend, maar zo lang welles/nietes met haar mama gedaan, dat ze de stoel en Costa aan haar neus heeft zien voorbijgaan.
Zelf moet ik toch ook dringend eens TV beginnen kijken, dunkt mij... Vanavond alleszins kijken naar 1000 zonnen. Heel Hauthem op de been ??
Onze Marollenkapel is 'the max'!