Pagina's

maandag 21 september 2009

Ik beken schuld

Ik draag mijn sjerp fout ! Nu liggen de bewijzen op tafel. Ik had mij door betrouwbare bron laten vertellen dat op de website van de VVSG stond dat je hem over de linkerschouder moet dragen, maar had dat zelf niet gecontroleerd. Mijn zus Els (zie foto, nog een grotere internetlover dan ikzelf) reageert vanuit Kontich :
volgens vvsg is het wel rechterschouder….. GroetjesEls http://www.facebook.com/l/2911f;www.vvsg.be/publicaties/Documents/VVSG-week%20nr%2003%20(23%20tot%2029%20januari%202007).doc 4-Statuut lokale mandatarissen (3): sjerpen..... Mannen dragen de sjerp om hun middel, waarbij het zwart zich bovenaan bevindt. Vrouwen dragen de sjerp over hun rechterschouder met de knoop in hun linkerzijde, waarbij het zwart zich het dichtst bij de hals bevindt.