Pagina's

donderdag 8 april 2010

Maak je afvalrapport

Iedereen heeft zijn jaaroverzicht Diftar gekregen.
Als je wil zien of je een goed afvalrapport hebt, kan je dat zelf uitrekenen.
Je deelt de aangerekende kilo's door het aantal bewoners in je woning en klaar is kees.

Ik dacht dat de familie Landsheere niet zo goed zou scoren, maar ik ben zeer tevreden over de cijfers. Misschien mede dankzij de kippen van de buren ? Of door de uithuizigheid van de inwoners ?

Ons rapport :


GFT : 133 kg gedeeld door 4 = 33,25 kg /persoon (tegenover 76,80 gemiddeld)
rest : 135 kg gedeeld door 4 = 33,8 kg /persoon (tegenover 67,78 gemiddeld)

Niet slecht, boven verwachting. Tenzij ik een redeneringsfout zou gemaakt hebben, waardoor mijn rapport er rooskleuriger uitziet. Dat gebeurde vroeger met mijn schoolrapport ook.