Pagina's

zaterdag 15 januari 2011

Bibliotheek Hoegaarden ondersteunt Fit in 12 weken

Klikken : http://hoegaarden.cdenv.be/Nieuwsbericht.5934.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=24826&tx_ttnews[backPid]=5947
Ik vrees dat het én boeken én sport wordt voor mij.  Door alleen de boeken te lezen, vrees ik dat het mij niet zal lukken om een fitheidsniveau te stijgen.  Maar het kan je wel helpen om te leren hoe je kan powerwalken, powerlopen....   ('Power' is in de mode.  Bij mij op het werk kan je zelfs opleiding volgen om 'poweruser' PC te worden.  Heb aangegeven dat ik toch liever geen 'poweruser' PC wordt.  Ik ben al gek genoeg...  Minstens een powerblogger.  Misschien moet ik de gaspedaal van mijn blog wat loslaten.  Sinds elk blogbericht sinds een paar dagen 'getweet' wordt tot in de States heb ik wat blogfaalangst.... Zouden ze in De States ook maar één seconde interesse hebben in het leven van uw schepen uit de Bleystraat?)
Maar soit, zolang ik het zelf maar leuk vind....