Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Drukke dag, uitgeteld in de zetel met laptopje op schoot

Vanmorgen hebben we het op de milieudienst gehad over onder andere een actieplan rond hondepoep.  Een plaag op sommige plaatsen van onze mooie gemeente, dat mocht ik zelf bijna aan den lijve (aan de schoen) ondervinden toen ik vorige week door de radio werd geïnterviewd aan de kerk van Outgaarden.
Deze namiddag een zeer interessante studiedag van Resoc Leuven, het sociaal-economisch overlegplatform, met als thema 'samenwerking sociale economie en gemeentebesturen'.  Heel tof, het werk en de politiek ontmoeten elkaar regelmatig.  Deze keer had ik de pet van Groep KVLV op en mocht ik toelichting geven over 'zorg' (van 0 tot 99 jaar).  Leuke drink nadien, Hoegaarden was goed vertegenwoordigd op de studiedag. En... ik heb een Tumulus gedronken, een Landens bier.
Afgelopen nacht bijna niet geslapen, vandaar dat ik nu zo 'uitgeteld' ben.