Pagina's

donderdag 10 maart 2011

Bezoek wereldwinkel Hoegaarden : nieuw : aanbod aan eco-handtassen....


Mijn lieve echtgenoot had op het begin van ons huwelijk een zwak voor 'sjakoschen' (handtassen), niet voor hemzelf, maar wel om cadeau te geven.  Tot ik hem na 5 jaar huwelijk heb verteld dat ik echt niet elk jaar een nieuwe handtas nodig heb.  Sindsdien koop ik mijn handtassen zelf (en doe ik jaren met dezelfde...)
Maar nu mijn punt : Gisteren in wereldwinkel Hoegaarden het nieuwe assortiment accessoires bewonderd.  En... heel mooi zijn de ecologisch gelooide, faire trade handtassen.  Groot, mooi, eco en fair trade.
De Oxfam wereldwinkel Hoegaarden is open op zaterdag (voor-en namiddag) en op woensdagnamiddag.  Hij wordt opengehouden door de tofste (meestal vrouwelijke) vrijwilligsters van Hoegaarden (en Tienen).
Een meerwaarde voor ons mooie dorp.