Pagina's

zaterdag 26 maart 2011

Joggers opgelet (voor de Gete)

Eén van de favoriete (en mooiste, wegens 'plat') jogparcoursen is dat van de spoorwegzate richting Celismolen.  Om 9 u vanochtend stond ik al in mijn jogschoenen.  Wou het nuttige aan het aangename koppelen en het nieuwe rad van de Celismolen gaan bekijken.  Spijtig genoeg, doorgang belemmerd, ik moest terugdraaien. Ik veronderstel omdat de Gete momenteel terug in haar oude bedding wordt gelegd.
Schepenen zouden verplicht moeten worden om wekelijks een paar uur te gaan wandelen of joggen in eigen gemeente.  Je ziet telkens iets dat toch NOG beter kan... ook al woon je in het mooiste dorp van Vlaanderen.
Zelf ga ik het voorstel doen om de achterkant van het containerpark te laten groenbeplanten.  Als je van het fietspad vanuit Rommersom komt (ook Compostelapad trouwens), is de achterkant van het containerpark een beetje een 'dobber' op al dat moois.  Er staat al een hek , daar wat klimop tegen ?   Als het mag van Ecowerf ?
Andere suggesties om Hoegaarden NOG mooier te maken, mag je mij altijd doormailen....