Pagina's

woensdag 20 april 2011

De Dolle Brouwers in Hoegaarden, vervolg

Anneke Alderweireldt reageert op het bericht van paar dagen geleden over De Dolle Brouwers, op het terras van De Tuinen van Hoegaarden.
Marleen,
Groot was mijn verwondering toen ik dit bericht las.
Ik ken de Dolle Brouwers (DDB) al jaaaaren. Kris Herteleer is zijn naam. Heb alles weten starten met z’n twee andere broers. Mijn zus had een café rechtover de Brouwerij en zij was het enige café die dit bier schonk. Bussen, en bussen zijn bij haar over de vloer gekomen . EN ik heb menig Oerbier, Arabier, Dulle Teve, Boskeun en veel andere geschonken; En dat er veel "beschonken" waren.... dat kan ik alleen maar bevestigen! Jammer dat ik hem gemist heb. Ik zat er op een boogscheut vanaf.
Groeten
Anneke
Ik heb dit bericht op je blog gezet, maar blijkbaar doe ik iets verkeerd….