Pagina's

woensdag 27 april 2011

wat heb ik deze (korte) week allemaal te doen ?

Gisteren hard gewerkt in Wijgmaal, 's avonds had ik afspraak met een Hoegaardier die een boek geschreven heeft (over Hoegaarden).  Deze voormiddag afspraak met een oudere man die beweert nog meer oude straatnamen te kennen, daarna mijn overlegmomenten Tuinen, cultuur en milieu.  Op de persconferentie Sousvoir ga ik mijn neus eens binnensteken, de toelichting gebeurt door dames die er veel meer van afweten dan ikzelf  Vanavond ga ik nog eens proberen meelopen met de hollewegenjoggers.  Donderdag druk op het werk, eerst naar Lier, dan paar projecten uitschrijven die deadline eind deze week hebben.  Er is een federale projectoproep bij, waarvan het invulformulier hilarisch slecht uit het Frans is vertaald (werken er geen Vlamingen op bepaalde ministeries ??).  In de vooravond Raad van Bestuur IGO.
Vrijdag kick-off in Beauvechain van de eerste bijeenkomst van de vertegenwoordigers van Leadergebieden Hesbaye, Haspengouw, Hageland.  Er gaat iets moois grensoverschrijdends uit groeien.  Ik kijk ernaar uit.  Vrijdagavond vind je mij in 't Paenhuys aan de bonnetjes voor Maureen.  Achter de tapkast alleen maar vrouwen.  Kom je af ? Dan kunnen we gezellig keuvelen en samen supporteren en stemmen.