Pagina's

maandag 20 februari 2012

Politieke agenda deze week

Maandag een drukke Hoegaardse dag : in de voormiddag naar Tuinen, Bib, gemeentehuis en Stekelbees (ik rij al een tijdje met rollen kladpapier voor de opvang rond).  Tussendoor mijn auto gaan uitladen in de Kringwinkel, want die was zaterdag onbereikbaar door de karnavalstoet.  Dat terwijl we net wat rommel hadden ingeladen.
Maandagnamiddag gemeentehuis voor onze wandeling die we rond de oude straatnamen gaan organiseren.  Daarna overleg rond de gemeentelijke communicatiekanalen.  's Avonds schepencollege (Hoeveel vergaderingen heb ik dan al achter de rug in Hoegaarden ?)
Dinsdagavond bibraad, waarna ik hoop toch ook even naar de afterparty van het optreden in 't Nieuwhuys te gaan.
Woensdagvoormiddag ga ik een robbertje vechten met Eandis in de Bleystraat.  Een privé kwestie. Het ganse verhaal vertel ik je nog wel.  Je houdt het niet voor mogelijk.... Ik heb blijkbaar altijd wat aan de hand met die nutsmaatschappijen.  
Woensdagnamiddag overleg met Regionaal Landschap over ons muurreservaatje (foto) en  over het witte steen project.  Daarna komt er een hogeschoolstudent input voor zijn paper vragen.
Woensdagavond 2 x politiek overleg over de komende verkiezingen (ik ben ze nu al beu!).
Donderdag Algemene Vergadering Regionaal Landschap, waardoor ik een aantal andere bijeenkomsten zal missen.
Vrijdag ben ik jarig.  Ik heb niets gepland.  Ik laat mij alles 'overkomen' die dag.
Foto : wat er zo uniek is aan ons muurreservaatje, dat kom je later nog te weten... En geef toe, welke gemeente kan zeggen dat ze een muurreservaatje heeft ?