Pagina's

zondag 8 juli 2012

10 dagen blogreces om ten volle te leven van de liefde

Zelf ga ik wat leven van de liefde.  Hopelijk doe jij dat ook op tijd en stond.  Genieten van de dingen die er echt toe doen.
Mijn vakantiesandalen zijn 'instapklaar'.  Vanzelfsprekend neem ik mijn 'digi-wapens' zoals I-pad en blackberry mee.  Je krijgt antwoord op je mails, maar met vertraging....  Ik ga gewoon 10 dagen in 'lagere digi-modus'.
Ik wens je een prettig verlof.  Als je in Hoegaarden blijft, geniet dan zeker van al het moois en lekkers dat dit mooie dorp te bieden heeft.  Begin alvast op 15 juli met de kruidenwandeling in De Tuinen van Hoegaarden, een combinatie van mooi en lekker.   Ook heb ik 'horen vliegen' dat je vanaf half juli de nieuwe Hoegaardse likeur 'Prairiewind' verkrijgbaar zou zijn in de Hoegaardse horeca.  Ontdek het zelf.  Vergeet ook niet dat in het weekend de geosite (versteend bos) gratis toegankelijk is... dat heel wat kerken en kapellen open zijn en....dat fietsen in Rosdel net zo mooi is als in Toscane.   En als je dan toch het Italië-gevoel hebt, kan je een wijntje gaan drinken op het terras van de Venetiaen, een pizza eten op het terras van de Don Camillo en een Italiaans ijsje bij San Marco.
En voor de rest van de week doe je de andere Hoegaardse horeca zaken aan.  Van honger en dorst zal je hier niet omkomen.
Vergeet ook zeker niet een mooie foto van de kiosk te nemen voor Open Monumentendag.  Meer info op de website van de gemeente.
Prettig verlof voor iedereen.