Pagina's

maandag 18 februari 2013

Agenda deze week

Maandagochtend om 8 u naar de Tuinen, dan naar het gemeentehuis en om half 10 in Landen naar het Beheerscomité Beter Wonen aan de Gete (logo hiernaast), over het gemeentelijk woonbeleid.  De eerste keer, in het kader van mijn nieuwe bevoegdheid ruimtelijke ordening.  Daarna naar Leuven en 's avonds vergadering in het gemeentehuis met de kunstenaars voor Palmzondag.
Dinsdag grote vergadering op het werk.  's Avonds naar het gemeentehuis en schepencollege.
Woensdag doe ik mee met dikke truiendag.  's Avonds een afspraak in Hoegaarden.  Makkelijk, thuis.  Ik heb onze logeerkamer opgeruimd tot spreekruimte, kwestie van mijn andere huisgenoten niet altijd lastig te vallen met mijn bezoek.
Donderdagvoormiddag vergadering op het gemeentehuis, dan naar Leuven waar ik in de vooravond Raad van Bestuur van IGO heb.  Tegen 20 u terug in het gemeentehuis voor de algemene vergadering Regionaal Landschap Zuid-Hageland.
Vrijdag : bijwerken, dossiers indienen.... deadlines in zicht.