Pagina's

maandag 13 mei 2013

Agenda deze week - 'groen achter uw oren' en rondhossen tussen Hoegaarden - Leuven - Brussel - (Peru is nog ver weg !!)

Maandagnamiddag schepencollege.  's Avonds vergadering over de 1000-jarige Slag van Hoegaarden.
Dinsdag veeeel bijwerken in Wijgmaal.  's Avonds gemeenteraad.
Woensdag Raad van Bestuur Kind en Preventie.  In de namiddag naar Diest voor de pick-nick van de provincie in het kader van de week van de opvoeding.  Thema is 'groen achter uw oren' (zie foto).  Daarna naar het gemeentehuis.  's Avonds naar het dorp waar ik groot (?) geworden ben (Wange) voor de Algemene Vergadering Regionaal Landschap Zuid-Hageland.
Donderdagochtend op stap met de ambtenaar ruimtelijke ordening naar Brussel.  Geen tijd voor koffietje achteraf, want ik word om 11 u aan de andere kant van het Noordstation verwacht voor alweer ondernemingsraad (ik begin ondertussen spijtig genoeg veel ervaring te krijgen in sociale onderhandelingen).  Om 13 uur word ik in de Guimardstraat in Brussel verwacht voor een vergadering met de kinderopvangsector over de (verre) toekomst van de buitenschoolse kinderopvang. We 'willen het eens zeggen' aan de Vlaamse beleidsmakers.  's Avonds mag u mij komen 'bij elkaar vegen' - het wordt een uitputtende dag.
Vrijdag hangen we op het gemeentehuis de vlag uit tegen homohaat en zit ik zelf stoempevol vergaderingen.
Gelukkig is het volgend weekend Meldert Kermis...