Pagina's

donderdag 17 april 2014

Toch wel een beetje ambassadeur van de Hoegaardse vuurvliegjes

Tja , voor een Oost-Vlaamse supercollega die op pensioen ging, had iedereen een reistip in het boekje geschreven.  Zelf had ik de Hoegaardse vuurvliegjes gesuggereerd.  Je leest er meer over via volgende link van een paar jaar geleden op mijn blog : http://marleenlefevre.blogspot.be/2010/07/vuurvliegjes-in-hoegaarden-een.html
En... binnenkort is het al zover.  Mijn ex-collega heeft voor haar vriendengroep een dagje Hoegaarden all-in gepland.  Mét vuurvliegjes.  Probleem is wel dat ze denkt dat die vuurvliegjes van op het dak van het gemeentehuis te bekijken zijn.  (tijdens een officiële ontvangst had ik haar wel op dit mooie uitzichtpunt gebracht, wat ik met quasi elke niet-Hoegaardse bezoeker doe).  Maar natuurlijk zitten die vuurvliegjes niet in het centrum maar in het natuurgebied aan de spoorwegzate.  Je kan ze dus helemaal niet zien van op het dak van het gemeentehuis....