Pagina's

zondag 18 mei 2014

Agenda volgende week

Maandag naar garage (achterlicht werkt niet) en naar autocontrole.  Ik zal wel nog eerst mijn auto moeten leegmesten om een goede indruk te maken.  Daarna naar gemeentehuis, Tuinen en Bib.  In de late namiddag zijn we uitgenodigd op de feestelijke opening van de nieuwe turnzaal in het Sint-Janscollege van Meldert.   En om 18 u  gaan we samen met Koen Geens een Hoegaarden drinken in de Venetiaen.
 's Avonds schepencollege.
Dinsdag al een vroege ochtendvergadering in Leuven, daarna grote dienstvergadering en in de namiddag word ik in het Pajottenland verwacht.  In de vooravond op gemeentehuis.
Woensdag naar Limburg voor een nieuw project op het werk, daarna naar Schaarbeek voor een vergadering voor het werk.
Donderdag uitzonderlijk ganse dag op gemeentehuis.  Eerst overleg over het duurzaamheidsproject waar we subsidies voor willen aanvragen, in de namiddag over de website.  
Vrijdag zal een tandje moeten bijgestoken worden op het werk.  's Avonds is er Kip aan 't Spit bij een vereniging, maar ik ben in mijn agenda vergeten schrijven voor welke vereniging het is.....