Pagina's

dinsdag 10 juni 2014

Agenda werkweek

Dinsdag een onverwacht gegeven voor het werk, waardoor ik 's avonds zelfs niet op de gemeenteraad zal raken.  Gemeenteraden zijn heilig voor mij, maar dit keer kan ik niet anders, vermits ik die avond zelf onverwacht toelichting voor een groot gezelschap moet geven aan de andere kant van Brussel.  En omdat het over het nieuwste van het nieuwe in de sector gaat, waar geen enkele collega ervaring mee heeft, heb ik dan toch maar ja gezegd.
Woensdag naar gemeentehuis en om 16 u persconferentie rond de grote zoektocht van Okra.  Okra Hoegaarden is gastafdeling voor Vlaams-Brabant.  's Avonds milieu-adviesraad, waardoor ik de Raad van Bestuur van toerisme Hageland moet missen.
Donderdag ontmoetingsdag Huis van het Kind in Galmaarden, waardoor ik waarschijnlijk te laat terug ben voor het sociaal congres in Tienen.
Vrijdag bijwerken.