Pagina's

dinsdag 5 juli 2016

Le sac nouveau est arrivé !





Hij is er ! De roze zak.  En... hij gaat vlot over de toonbank van het gemeentehuis voor 2,5 euro per rol.
En.... de zak heeft al heel wat 'ambassadeurs'.  Zelf was ik eerst niet 100% overtuigd, maar als ik het enthousiasme hoor van de eerste gebruikers, dan draai ik toch bij.  Ware het dat ik mijn handtas niet vergeten was (en dus geen geld bijhad), ik had mij onmiddellijk een rol gekocht.  De ambassadeurs hebben zelfs hun zachte plastics al even opgespaard zonder zak en hebben nu al onmiddellijk een vol zakje.  Goed voor het milieu en de portemonnee.  De cijfers van Ecowerf worden nu bewezen : Hoegaardiers sorteren graag.  En zelf heb ik gezien dat je inderdaad heel wat zachte plastics verzamelt op een week : het doosje van de champignons , het plastiekje van de Hollandse kaas.  Wat kopen we toch veel afval !!!

Verstuurd vanaf mijn iPhone