Pagina's

zondag 4 december 2016

tja, zo veel verschillende werelden door elkaar... dat loopt al wel eens fout...

Net gezien dat ik in mijn vorige maandelijkse nieuwsbrief voor de partners van het Huis van het Kind Beersel volgende vermelding had gezet : Voor meer info : ga naar UIT in Hoegaarden.
Ja, dat komt ervan... te veel werk en te weinig tijd.  En opstaan met Hoegaarden en er gaan mee slapen... dan gebeurt dat. (Waar het hart van vol is....)
 Het toppunt is dat niemand van de partners er iets van gezegd heeft.....  Enfin , als de UIT in Hoegaarden meer bezoekers had dan gewoonlijk, dan weten we hoe het komt. 
In alle geval... het is tijd dat mijn witte raaf-nieuwe collega start.  Half december is het zo ver. Het '3dubbel draaien' zal dan wat minderen.  Het was wel boeiend, maar niet zo goed voor de gezondheid.  Regio Halle Vilvoorde zal vanaf 2017 meer uitzondering dan regel worden, dat hoop ik toch.  Fijne mensen, een prachtige streek, maar het wordt tijd dat ik naar mijn gewone projecten kan terugkeren en er weer nieuwe kan ontwikkelen.
In alle geval : UIT in Hoegaarden ,dat zal in de nieuwsbrieven van Het Huis van het Kind Beersel niet meer voorkomen.