Pagina's

maandag 31 augustus 2009

gastschrijver voor mijn blog op komst.....

Waarvoor het ontbijt met de burgemeester al niet goed kan zijn... Een vooraanstaand Hoegaardier, uit 'oranje' kringen, aanwezig op het ontbijt, van wie ik (nog) niet wist dat hij/zij schrijftalenten had, heeft zichzelf uitgenodigd om af en toe een stukje te schrijven in mijn 'gastenrubriek' die ik nog niet heb, maar die ik speciaal voor hem/haar zal maken. Het zal over Hoegaarden gaan én er is een historische invalshoek. Hij/zij zal de stukjes schrijven onder pseudoniem én pas op het volgend ontbijt (augustus 2010) zal hij/zij de echte identiteit onthullen. Ik ben vereerd. Vooral omdat hij/zij ermee akkoord was dat ik zou censureren... Ik was ook wat ontgoocheld ! Omdat hij/zij nog maar pas mijn blog heeft ontdekt !