Pagina's

zaterdag 1 augustus 2009

2 feestjes (1 met Gorgoniusbier en 1 met Bart de bard)

De Paenhuys Spécial, het zeer donkere bier dat de brouwers van het Paenhuys brouwen, is herdoopt in Gorgoniusbier. Dat vind ik wel heel tof van Geert Clément, net in het jubileumjaar van onze Gorgoniuskerk. Je kon het proeven en bestellen op het dorpsfeest van Outgaarden. De ambiance was nog volop bezig toen ik om tien uur huiswaarts ging, ik was doodop, het was al mijn 2de BBQ én feestje vandaag.
Op het eerste feestje (met de Oost-Vlaamse schoonfamilie) werden we vermaakt door mijn (schoon)neef Bart, de bard, de man met de gitaar én met mij op de foto.
En Bart speelt ook in een groepje, samen met een andere neef (op de eerste foto). Hun groepje heet Blue Buzz en hun nieuwste ambitie is om toch eens in het Paenhuys, liefst op de PPH, te komen spelen. En ik zou daar een goed woordje moeten voor doen...
Je ziet hun bezig op :
Ze zijn goed. Ze amuseren zichzelf én de zaal, zo hoort dat.