Pagina's

zondag 20 december 2009

Overal pijn, maar we hebben het gedaan !

De music for life - walk van het Hoegaards gemeentepersoneel is gelukt. Het was geen lachtertje, we hebben in sneeuwstormen gezeten, tot aan onze billen weggezakt in dichtgewaaide holle wegen en we zagen er uit als sherpa's.
De GR 128 Leuven-Hoegaarden hebben we gedaan, met 2 dankbare omwegen voor warme choco in Lovenjoel en waanzinnig lekkere soep met balletjes in Meldert. De laatste loodjes Meldert-Hoegaarden waren zeer zwaar. Ik geraakte van De Plek niet meer in de Bleystraat. Mijn Grote Liefde is mij komen oppikken (met veel liefde en meedelijden).
Ik ben doodop en kan geen poot meer verzetten. Mijn jongste dochter Marie heeft het avondeten gemaakt en mij voorgeschoteld. Daarna ben ik in de zetel in slaap gevallen.
foto 1 : pas vertrokken in Leuven, toen zat de moed er nog volop in. foto 2 : de GR-paal in Neervelp
foto 3 : een Hoegaardse sherpa op de wondermooie GR foto 4 : mijn persoonlijke helden