Pagina's

woensdag 3 november 2010

Buurman Gorgon (en zijn ei)

Gorgon wil zijn ei kwijt over iets op mijn blog (rubriek 'over mij?') :
........ Sinds 8 jaar woon ik met mijn man en 2 dochters in Hoegaarden..............
Ik denk wel dat jullie langer dan 8 jaar in de mooiste straat van ons dorp wonen. Niet??
Antwoord : NEE.  Wij wonen nu exact 8 jaar in Hoegaarden (ik heb een paar weken geleden de 7 veranderd naar 8), maar wij werden al wel in de zomer van 2002 gesignaleerd op het Bleyfeest.  Ik was toen namelijk kalk van de muren aan het kappen.  Ik ben daar trouwens zeer goed in... Ik kan er mij helemaal in uitleven.  Call me ! (wanneer de kalk van de muren moet!)  Waarschijnlijk zag ik er helemaal wit uit toen ik op het Bleyfeest toekwam.  Maar het is dus wel degelijk nog maar 8 jaar.  Voor mij lijkt het ook al langer....
Bovendien, Gorgon was niet de enige die met die vraag zat.  Onlangs dezelfde vraag mondeling gehad.
Op de foto : zo zagen mijn kinderen er uit toen we hier nog maar een jaar woonden.  Laura heeft het 6de nog in Mariadal gedaan, Marie 5 en 6.  Onze hond Luna was gekend tot in Wallonië (hij ontsnapte altijd).