Pagina's

woensdag 24 november 2010

Waar ligt Delleke in Hoegaarden ?

Beetje verwarring blijkbaar bij sommige lezers van CD&V-direct.  Op de voorpagina van de Direct die gisteren in de bussen is gevallen, staat een foto van bestuursleden in het Delleke.    Blijkbaar weten veel mensen niet waar het Delleke ligt (ik tot onlangs ook niet hoor.... , ik ben ook een nieuwe Hoegaardier...).
Op mijn blogstatistieken kan ik zien dat 3 lezers gegoogled hebben op 'waar ligt Delleke in Hoegaarden'?
Of ze het antwoord gevonden hebben tussen mijn blogberichten, weet ik niet.  Vandaar dat ik het antwoord hier zet : Het Delleke ligt, als je van de Brouwerij Lorierstraat richting Valleistraat stapt, aan de rechterkant op de hoek.  Het is een valleigebied, een dal, vandaar dat de mensen er 'Delleke' tegen zeggen....
Het is één van mijn favoriete jogbaantjes...