Pagina's

donderdag 4 november 2010

Ik begin een echt 'e' (virtueel) leven te leiden

Al 'e' wat de klokt slaat tegenwoordig ; vandaag ontwerp van onze blog op het werk gezien, twitter (werk) in aanmaak (helaas raak ik niet uitgepraat op 140 characters...).  E-marketingplan op komst, enzovoort.
Ter compensatie ga ik straks thuis gewoon al mijn e-dinges aan de kant leggen en iets lekkers (eindelijk!) maken voor mijn lieve schat.  Blijkbaar onder ons tweetjes thuis vanavond, maar de frigo is wel leeg.  Ik moet naar de winkel ! (en voor dringende gevallen bestaat er helaas nog geen 'e'shopping...).
Nu ik het vergeet, zelfs mijn echtgenoot gaat vanavond een Facebookaccount aanmaken, want zij hebben nu ook een pagina op het werk, die hij niet kan bewonderen zolang hij geen Facebooker is....  Hij zal al zijn anti-Facebookprincipes moeten aan de kant schuiven.