Pagina's

zondag 18 september 2011

deze week zie ik mijn kantoor op het werk niet

 
Maandag gemeentehuis, oa met ontvangst Bretoenen (Bretonezen mag je niet zeggen, werd mij verteld), vergadering in Jodoigne, stuurgroep van de 3 H's (Haspengouw, Hesbaye, Hageland), afscheid van mijn jongste dochter Marie die op kot vertrekt naar Gent (ik blijf helemaal verweesd alleen achter...), 's avonds schepencollege.
Dinsdag verras ik een collega in Limburg voor haar pensioenviering (hopelijk vind ik een bakker die op tijd open is én hopelijk leest ze mijn blog niet), vergadering in Leuven en dan naar Herentals voor een netwerkdag van het werk.
Woensdag gemeentehuis, zoals altijd.  Milieudienst, Tuinen...
Donderdag vertrek ik naar het Nederlandse platteland, Haaksbergen meer bepaald (of all places...), ver rijden.  Echt boerenbuiten...  Mooi naar het schijnt (zie foto's).  En het gezelschap zal prima zijn.  Mijn laarzen gaan mee.
Vrijdagavond zorgen dat ik op tijd terug ben voor de kampioenenviering op het gemeentehuis.
Dan begint een mosselweekend in Hoegaarden.