Pagina's

zondag 23 oktober 2011

Kookmarathon Kouterhof Hoegaarden, training was OK, ingrediënten doorgegeven

Voor de Plat Préféré van de Madammen... heb ik dit weekend geoefend (mijn huisgenoten waren in de wolken !) Net mijn ingrediënten doorgegeven aan Jos van het Kouterhof : eieren, boter, melk, bloem, suiker.  
Coach Anneke zal voor de liefhebbers deze heerlijk flensjes mogelijks overgieten met Val Virginal, 's nachts gestookt door Jan en Mieke van 't Nieuwhuys.  En misschien flambeer ik dan voor de eerste keer in mijn leven....  Het zal vuurwerk geven.  Tussen 14 en 15 u volgende zondag in het Kouterhof.
Corinne en Liesbeth vergasten je op andere lekkere desserts....  Kom vergelijken welke de lekkerste zijn....  Hapjes aan 2 euro, drinken aan 1 euro.  Of nog beter : koop een weekendkaart aan 25 euro.  A volonté happen en drinken.  Voor het goede doel.