Pagina's

donderdag 10 november 2011

Het mooiste uitzicht over Hoegaarden... (ik moet mijn mening herzien...)

Wie mij kent, weet dat ik nogal lyrisch kan doen over het uitzicht van op het dak van het gemeentehuis. Als we op het gemeentehuis buitenlanders op bezoek hebben, mogen ze van mij op de foto op het dak, met uitzicht op brouwerij Inbev.  Buitenlanders zijn er dol op.  Oekraïners, Bretoenen... reeds verschillende nationaliteiten (officiële bezoekers !) werden gefotografeerd op het dak.

Maar... gisteren nog een veel beter zicht gehad.  Het uitzicht van op het dakterras van Brouwerij Loriers.  Fenomenaal.  Ik kreeg een persoonlijke rondleiding na de persconferentie van de Ergo Cyclocross.  En... mijn gids Patrick heeft mij foto's van op het dak van Brouwerij Loriers beloofd van vorig jaar toen er sneeuw lag.  Misschien wordt dat wel de volgende voorpagina van het Gemeentelijk Infoblad ...?

Op de foto zie je helemaal boven het dakterras.  Vanzelfsprekend is deze foto van VOOR de renovatie.  Je ziet een zeer wijde omgeving van op dit terras.