Pagina's

zondag 13 november 2011

Zeer drukke week voor de boeg

Maandag overdag buigen we ons, net als de ministers 'in spe' over de begroting, in ons geval over die van de gemeente.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag vergaderingen op het werk.
Woensdag zoals gewoonlijk op gemeentehuis.  's Avonds een leuke CD&V-opleiding.  Ik verklap niet wat het is, je zal het resultaat wel zien, online.  En niet alleen van mij.
Donderdag ganse dag naar Roeselare voor een netwerkdag van Groep KVLV.  's Avonds infoavond over onze koesterburen (open milieuraad).  Je bent welkom.
Vrijdag vind je mij vanaf 7 u 's morgens aan het station van Tienen voor de Witte Lintjes actie van Vrouw en Maatschappij.  Voor de rest van de dag maak ik Hoegaarden (en omstreken) onveilig en zoals elke vrijdagavond vind je mij achter een spaghetti in 't Nieuwhuys, met mijn grootste schatten.