Pagina's

maandag 28 november 2011

Zware werkweek

Maandag bib, gemeentehuis en schepencollege
Dinsdag laatste werkdag op mijn oude dienst bij Groep KVLV.  Bureau opruimen en verhuizen  !
In de vooravond vergadering op het gemeentehuis met de schrijvende Molenstraat. 's Avonds Raad van Bestuur van PWA Hoegaarden.
Woensdagvoormiddag RESOC in Leuven, socio-economisch overleg voor de streek.  In de namiddag heb ik mijn wekelijks overleg met de jongens van de milieudienst Hoegaarden.
Donderdag eerste werkdag op Landelijke Kinderopvang, waardoor ik de officiële ontvangst van aartsbisschop Leonard op het gemeentehuis zal moeten missen. 
Kinderopvang is een hele toffe branche, speelse sfeer, ook bij het management, maar dat geldt eigenlijk voor gans Groep KVLV.  Bij 'speelse' organisaties (die daarom wel heel professioneel zijn) is er méér kans op innovatieve ideeën.  Daarom werk ik er zo graag.
Als manager Innovatie zal ik toch wel eens vernieuwend uit de hoek moeten komen, dus zal ik veel moeten 'spelen'.  (is dit nu een wiskundig axioma?)
's Avonds afspraak in Meldert met een paar mensen die 'iets willen' met onze monumenten.  Je kan niet vermoeden wat.... Ik had er nog nooit van gehoord.
Vrijdag kantoor en 's avonds quality time met de rest van de familie.
Op de foto : afscheidsfeestje van vorige week, georganiseerd door mijn collega's : ik kreeg prachtige sjaals in mijn lievelingskleuren.  Ze weten dat ik een beetje een sjaaltjesfetisjist ben.  Geen (schepen)sjerpfetisjist !!  Met mijn schepensjerp heb ik omwille van de gekende logistieke redenen een haat-liefde verhouding.  Het is eigenlijk een mannensjerp, die eerst veel te lang was, dan door Anneke werd ingekort, maar waar de Vlaamse Leeuw is blijven staan op de oorspronkelijke plaats, waardoor het onmogelijk is om hem op een protocolair juiste manier te knopen...  Ik hoop dat ik omwille van dit herhaalde protocolaire mankement niet wordt afgerekend bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen ?  (en eerlijk gezegd, ik ben al blij dat ik hem niet zoals mijn vestjes, paraplu's enz... die overal in Hoegaarden ronddwalen, ben kwijtgespeeld tijdens deze legislatuur...)