Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

Hoegaards-Tiens duel op komst

Zowel Hoegaarden als Tienen zijn laureaat voor Vlaanderen Lekkerland.  Momenteel, bij het stemmen, staat Tienen op 1, Hoegaarden op 2.  Aarschot, Rotselaar (en nog een gemeente die ik vergeten ben) laten we achter ons.

Maar omdat Hoegaarden toch wel zeker de lekkerste (en tofste!) is, ben ik bereid om deze veldslag letterlijk uit te vechten.
Vandaar de uitdaging voor een duel die ik gepost heb op de facebookpagina van Wim Bergé (door de kranten herdoopt in 'de minzame reus van Vissenaken).  Ziehier de uitdaging die ik op Facebook heb gezet voor Wim.

Ik daag als schepen van Toerisme (helemaal geen reus!) de minzame reus uit Vissenaken (ook schepen van Toerisme) uit voor een duel op Hoegaards grondgebied ter gelegenheid van de wedstrijd Vlaanderen Lekkerland. Zowel Tienen als Hoegaarden zijn laureaat, maar ik wil op een echt slagveld bewijzen dat Hoegaarden de lekkerste is.  Plaats en tijdstip van het duel volgen !
@lezers : Hopelijk kom je ?  We hebben al wat leuke (en lekkere) uitdagingen in gedachten.