Pagina's

maandag 15 oktober 2012

En wat leren ons de voorkeurstemmen ? Uw schepen van cultuur is de grootste stijger !

Mannen zijn graag bezig met cijfers en statistieken.  Een (mannelijke) fan rekende voor mij uit dat ik procentueel bekeken de grootste stijger ben : 50% meer voorkeurstemmen dan vorige keer en dat voor een nieuwe Hoegaardier. (van 503 tot 750).   U hebt mij zowaar tot eerste schepen gebombardeerd.   Het bewijs van een logisch gegeven, namelijk dat de kiezers in Hoegaarden ook nood hebben aan innovatie.  Vernieuwing is goed voor Hoegaarden.  In de verkiezingen gisteren werd dit beloond.  
Ik wil iedereen van harte danken, zowel de autochtone als de nieuwe Hoegaardiers.  Ik zal u niet ontgoochelen, ik blijf strijden voor wat ik sta en waarvoor u voor mij gekozen heeft.
DIKKE DANK U WEL !