Pagina's

maandag 12 november 2012

Drukke agenda deze week

Maandag gemeentehuis + vergadering op het werk, 's avonds schepencollege
Dinsdag sla ik de ganse dag mijn tent op in het gemeentehuis voor de budgetbespreking.  's Avonds gemeenteraad en hopelijk kan ik nadien nog iets meepikken van het optreden in het Nieuwhuys.
Woensdag gemeentehuis.  In de namiddag ontvang ik de raad van bestuur van onze erfgoedregio in Hoegaarden.
Donderdag wereld verbeteren voor het werk in een werkgeversvereniging in Brussel.  's Avonds raad van bestuur van IGO.
Vrijdag zien ze mij eindelijk nog eens op het werk in Wijgmaal.  Vergadering met een collega om een boerderijspel voor de kinderopvang te ontwikkelen voor een project van de provincie Antwerpen.  Iemand een idee??? Komaan zeg, we zijn toch van den buiten!!
Vrijdagavond hoop ik jou (in het oranje) te ontmoeten op CD&Viert in het Kouterhof.  Tussen 8 en 9 krijg je een gratis glaasje CAVA.