Pagina's

donderdag 14 maart 2013

een staatsgreep is in de maak.... in de sllimste gemeente (online)

….. rarara …..de staatsgreep heeft met de slimste gemeente te maken én met de online ‘slimste gemeente’ kwis (waar Hoegaarden gaat proberen – om als is het maar even - op nummer 1 te staan !!!).

 

Heel wat slimmerikken hebben de online kwis al gespeeld. Brecht Verstappen (Meldert) staat op nr 1, Dorien Vandersmissen (Hauthem) op nr2, dan Annelien Lefevre (Hauthem) enz….

Er staan ook Landsheeres tussen (2 lieve huisgenoten van mij) en heel wat andere leuke dorpsgenoten en zelfs een gemeenteraadslid (Evelien Janssens).  
Maar … omdat er ook slimmeriken van andere gemeenten zijn, raakt gemeente Hoegaarden maar niet op nr 1.

Hou deze blog in het oog.  Er wordt stiekem een staatsgreep voorbereid om Hoegaarden naar nummer 1 te spelen.   Niet zelf uitgevonden, het werd mij ingefluisterd door een Hoegaardier die veel slimmer is dan ik.

Ben je goed in kwissen  ? Geef mij je mailadres door, kan ik je verwittigen van het uur en de plaats van de staatsgreep.    Hopelijk doe je dan mee….