Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Ik heb het best naar mijn zin ... in mijn 3 functies

... elke dag een stukje van elk... schepen in Hoegaarden, projectverantwoordelijke bij Landelijke Kinderopvang, nationaal voorzitster Kind en Preventie.... als je het op een rijtje ziet staan, is het om gek te worden... maar eigenlijk... die 3 functies vinden mekaar altijd.  Regelmatig zelfs 3 petten op in vergaderingen.
Alleen opletten dat ik die vierde functie niet vergeet in mijn leven : mijn privéleven, weliswaar met zowel uithuizige man (er moet iemand de kost verdienen hé...)  als 'op kot zijnde dochters.  Maar alles samen beschouwd, ik ben een gelukkige vrouw.  Geluk op elk van de domeinen in mijn leven, ook al is het op geen enkele van die domeinen echt gemakkelijk.  En... dames van Vlaanderen, mag ik u aanraden : ben je een wereldverbeteraar, ga in de politiek !  Nooit aan de zijlijn blijven staan als je een idealist bent.