Pagina's

maandag 16 december 2013

Agenda laatste week voor kerstvakantie

Maandagvoormiddag overleg gemeentehuis én schepencollege.  Maandagnamiddag vergadering op het werk in Wijgmaal.  Tegen middernacht moet ik online een onverwacht subsidiedossier doormailen.  Ik graaf mij in met een tros bananen in Wijgmaal. 
Dinsdag met de trein naar het provinciehuis, dienst Welzijn, in verband met taalstimulering voor baby's en peuters.  Ook de bib van Hoegaarden actief rond dat thema, onder andere met kamishibai, Japanse vertelkastjes (foto).   Taalstimulering is trouwens expliciet opgenomen in onze meerjarenplanning.  In de namiddag op het gemeentehuis.  ’s Avonds gemeenteraad.  U bent welkom. 
Woensdag vergadering op het werk en in de namiddag op het gemeentehuis.  ’s Avonds ben ik 3-dubbelboekt : zowel raad van bestuur Ecowerf als Milieu-adviesraad als bijeenkomst van ons straatcomité.    Voorrang aan milieuraad gegeven. 
Donderdag mag ik mijn lusten gaan botvieren op de griffie van de rechtbank (een beetje een surrealistische zaak), in de namiddag mag ik in Leuven naar de pensioenviering van de directeur VDAB, een uitermate aimabel man.  De nieuwe provinciaal directeur woont trouwens in Meldert, het is mijn favoriete streekgids (zie bericht van gisteren). 
Vrijdag ga ik mij zitten ergeren tijdens (het wachten op) een onderzoek in Gasthuisberg en in de namiddag vind je mij op de koopdag van de gemeentelijke gebouwen in de raadzaal van het gemeentehuis.