Pagina's

maandag 1 september 2014

Hopelijk valt mijn werkweek niet in duigen... (door ziekte)

Mijn eerste werkweek van het schooljaar is goed gevuld.  Hopelijk kan ik ze realiseren, want ik blijf maar sukkelen met gezwollen klieren en ontstekingen.  Volgens de wachtpost van de huisartsen zou werken niet lukken.  Maar toch... ik heb een voorraad extra antibiotica en pijnslillers ingeslaan.
Maandag hoop ik verstopt achter een sjaal ik in de namiddag op het gemeentehuis te geraken want het is redactievergadering voor het gemeentelijk infoblad. Daarna nog milieudienst en ruimtelijke ordening.
's Avonds schepencollege.
Dinsdag word ik al heel vroeg bij een schepen in Mol verwacht, voor het werk. Mogelijks moet ik dat schrappen, met al die medicatie mag ik zo ver niet rijden.  In de namiddag vergadering in de oude parochiezaal in Hoksem met buurtcomité.
Woensdagochtend vergadering bij mij thuis.  Dan kan ik onder mijn deken blijven liggen.  In de namiddag naar gemeentehuis en 's avonds CD&V-vergadering.
Donderdag Raad van Bestuur in Brussel van Kind en Preventie.
Vrijdag groot beleidsoverleg op het werk.  Er wordt van mij verwacht dat ik niet alleen aanwezig ben, maar het ook voorbereid.  Hopelijk tegen dan wel weer beter.