Pagina's

zondag 8 februari 2015

Agenda volgende week


Maandagvoormiddag studiedag over Europese subsidies en sociale economie in het provinciehuis.
In de namiddag eerst voorbereiding van de bijen- en bloesemdag die op 26 april zal georganiseerd worden in De Tuinen van Hoegaarden, in samenwerking met ons Regionaal Landschap.  Het wordt de topper van 2015 op toeristisch en recreatief vlak, als het weer mee wil natuurlijk. 
Om 15 u redactievergadering voor ons gemeentelijk infoblad. Om 16 u overleg met ruimtelijke ordening en ons infopunt.
's Avonds schepencollege.

Dinsdag grote dienstvergadering op het werk : een ganse dag, 200 vrouwen uit gans Vlaanderen, verzameld in Leuven, die komen luisteren naar de actualiteiten en die een prachtig vormingsprogramma voorgeschoteld krijgen.  Pedagogie en taalstimulering bij kinderen, daarover gaat het.  2 workshops worden zelfs door Hoegaardiers gegeven : er zit meer talent in Hoegaarden dan je denkt.
Tegen de avond zal ik doodop zijn, maar dan is het nog gemeenteraad.

Woensdag bijwerken op het werk. Ik moet dringend een aantal rapporteringen van subsidiedossiers buiten borstelen.
's Avonds moet ik nog om 21 u naar Zellik voor het provinciaal bestuur van CD&V.  Ik zetel in deze vergadering als regiovoorzitter van Vrouw en Maatschappij. 

Donderdag naar het gemeentehuis voor een overleg met toerisme Vlaams-Brabant.  In de namiddag bespreking met ruimtelijke ordening voor onze RUP's (ruimtelijke uitvoeringsplannen).

Vrijdag beleidsoverleg op het werk.  Met een dikke trui, want natuurlijk doe ik mee met dikke truiendag. (foto : isoleer eerst je lichaam en dan de rest)