Pagina's

zondag 22 februari 2015

Wat een drukke week voor de boeg

Maandag eerst naar het Gemeentehuis met een overleg met de toeristische dienst en brouwerij Inbev.  In de namiddag Huis van het Kind Beersel voor de voorbereiding van de week van de opvoeding. 
's Avonds schepencollege.
Dinsdag ben ik jarig ! En .... puur toeval... ik word in de (zeer) vroege ochtend in Beersel verwacht om de minister van Welzijn te verwelkomen in ons Huis van het Kind.  Hij stelt er voor een nieuwe website voor toekomstige ouders in Vlaanderen voor.   In de namiddag naar mijn kantoor in Leuven.  Ook 's avonds geen tijd om mijn verjaardag te vieren, want dan heb ik dagelijks bestuur van het beheersorgaan gemeenschapscentrum op het gemeentehuis.
Woensdag eerst naar het gemeentehuis.  In de namiddag mag ik naar de persvoorstelling van de innovatieve welzijnsprojecten van de provincie.  Het project van Landelijke Kinderopvang rond taalstimulering bij baby's en peuters is in de prijzen gevallen.
Donderdag naar Brussel voor een overleg met de sector kinderopvang.
Vrijdag ook weer naar Brussel voor de Raad van Bestuur van Kind en Preventie.  's Avonds quiz in Meldert.  Ons team Alpenden hoopt dit jaar eerste te worden.  Als dat zo is, zal ik daar weinig bijdrage aan geleverd hebben, ik ben een slechte quizzer.  Maar de rest van mijn team....die zijn zeer goed.  Zeker met sterspeelster Stephanie (Doelstraat) erbij.