Pagina's

zondag 31 mei 2015

Agenda deze week

Maandag naar gemeentehuis voor overleg toerisme.  Heel wat te bespreken, vermits onze medewerkster nog niet zo lang terug is uit bevallingsverlof.  En… er zullen alweer mooie toeristische plannen gesmeed worden.  Hou je weekends al maar vrij….  In de namiddag naar grondgebiedzaken en naar de kapster. ’s Avonds schepencollege.
 
Dinsdag voor het werk naar het OCMW van Erpe-Mere, het is een streek waar ik graag kom (als ik niet in de file sta).  Het is de streek van mijn grote liefde (Peter komt uit Aalst) en ook onze dochter Marie heeft in die regio een lief (Lede).   In de vooravond vind je mij op het gemeentehuis.
 
Woensdag naar Opglabbeek, ook naar het OCMW.  Nogal veel gevraagd tegenwoordig (op professioneel vlak toch,  veel uitnodigingen in de mailbox).   In de namiddag naar het gemeentehuis en ’s avonds CD&V-vergadering.
 
Donderdag naar het provinciehuis voor Europees Platteland.  Nog een programma naast de leaderfondsen.  Ik moet mijn huiswerk nog maken !  ’s avonds ben ik vrij…. Eindelijk.
 
Vrijdag beleidsoverleg op het werk, ’s middags word ik in Grimbergen verwacht, voor het Huis van het Kind.   ’s Avonds een trouwfeest (wat wordt er weer veel getrouwd!), waardoor ik helaas niet kan aanwezig zijn op de ploegvoorstelling van RC Meldert.