Pagina's

maandag 18 mei 2015

En wie op reis wil gaan...

...moet het de volgende week uitzweten.  Wat een zware week op komst.
Maandagochtend (ook al heb ik maar een korte nacht gehad), onmiddellijk vergadering op het werk (die ik nog moet voorbereiden).  's Avonds naar het gemeentehuis voor het schepencollege.
Dinsdag Raad van Bestuur Kind en Preventie in Brussel.  En in de namiddag, nog steeds in Brussel, voor de vergadering van de sector Welzijn.  In de vooravond naar het gemeentehuis voor de avondzitting.
Woensdag volledig gewijd aan de week van de opvoeding.  Over gans Vlaanderen heel wat activiteiten.  Ook in Hoegaarden bij Stekelbees.  Iedereen is welkom op hun buurtkermis.  Het thema is namelijk 'opvoeden in je buurt'.  Zelf kan ik er niet bij zijn, want ik organiseer als verantwoordelijke voor het Huis van het Kind zelf een groot evenement in Beersel.  Het wordt super.  In Beersel doen we allerlei workshops voor de allerkleinsten met hun mama of papa.  Woensdagavond op het gemeentehuis voor de werkgroep Klimaat.
Donderdag organiseer ik een netwerkdag op het werk.  In de Engelenburcht in Tildonk, het vroeger klooster van de Ursulinen, waar Ons nu een sociale campus heeft ingericht.  's Avonds Raad van Bestuur van ons Regionaal Landschap.
Vrijdag moet ik dringend een groot subsidiedossier afwerken (eigenlijk nog beginnen maken!) en 's avonds ga ik naar de officiële opening van het ontmoetingscentrum Hoksem.
En het weekend... dat staat helemaal in het teken van Meldert Kermis.  Een originele versie dit jaar !