Pagina's

zondag 14 juni 2015

Veel klimaatplan deze week

Maandag voormiddag overleg op het gemeentehuis met dienst Europa en een groot bedrijf uit Hoegaarden.  Niet alleen burgers, ook bedrijven kunnen meestappen in ons klimaatplan.  En Europa heeft heel wat fondsen om dit soort investeringen te subsidiëren.
In de namiddag samen met onze duurzaamheidsambtenaar naar een opleiding in Vilvoorde over de communicatie én het inspraaktraject van ons klimaatplan.  's Avonds schepencollege.
Dinsdagvoormiddag communicatie overleg op het werk.  In de namiddag naar Gooik voor een overleg van het Huis van het Kind Pajottenland.  Een prachtige streek daar trouwens, ik ga er graag naartoe.  In de vooravond naar de avondzitting van het gemeentehuis en 's avonds werkgroep klimaatplan Hoegaarden.
Woensdag zou ik normaal mee op studie uitstap gaan met ons regionaal landschap naar de Maasvallei.  We kunnen er veel leren voor de Getevallei.  Wegens te druk heb ik dit moeten delegeren.  In de vooravond naar Ecowerf en 's avonds naar een receptie van een service club in Leuven die materiaal voor een kansarmoedeproject op het werk schenkt.
De volgende dagen ben ik moeilijk te bereiken.  Donderdagochtend vertrekken we met 3 generaties (oma, ik, Laura) naar Rome.  Laura weliswaar met andere vluchten en in de jeugdherberg.