Pagina's

zondag 7 juni 2015

Volgende week is minder hectisch (bewust voor gekozen)

Het goede nieuws is dat er maandagvoormiddag een vergadering in Landen van Beter Wonen aan de Gete geschrapt is.
Maandagnamiddag vergadering op het gemeentehuis over alle groenprojecten waar we mogelijks subsidie kunnen krijgen.  Hoegaarden was voor het project Groen in de Stad trouwens laureaat.  We krijgen een mooie som om nog bijkomende inspanningen in de Tuinen te doen.
Maandagavond schepencollege.
Dinsdag naar mijn kantoor in Leuven : eindelijk mijn GSM terug in handen ! Niet dat ik hem erg gemist heb, ik vond het wel comfortabel zonder.  Maar zowel als schepen als voor mijn werk is het toch wel handiger als je ook telefonisch bereikbaar bent.  Wie weet trouwens hoeveel gemiste oproepen en SMS-en staan er op.  Dinsdagavond gemeenteraad.
Woensdagvoormiddag een afspraak op het gemeentehuis. In de namiddag een afspraak in Tienen ter voorbereiding van Open Monumentendag in het najaar.  Meer nieuws volgt, maar het zal zeer mooi zijn.
Donderdag op het gemeentehuis.  Om 12 u krijgt Hoegaarden het label 'hartvriendelijke' gemeente.  's Avonds naar Linter voor het regiobestuur van CD&V.
Vrijdag is zo hectisch.  Eerst Algemene vergadering van het werk, daar mag ik aan de leden van de raad van bestuur een woordje uitleg geven over onze projecten.   Voor de lunch kan ik niet blijven, want ook in Brussel moet ik naar een algemene vergadering (van Kind en Preventie), die ik mag voorzitten.  's Avonds terug naar Leuven voor het 10-jarig jubileum van Puuur (met 3 u's), waar ik nog mee aan de wieg heb gestaan.