Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Als je geen antwoord krijgt op je vraag per mail....

...dan moet je de vraag opnieuw mondeling stellen. Zo heb ik dat altijd al gedaan. En dat ga ik morgen ook doen tijdens het bezoek van
win(st)dontwikkelaars Storm/Elicio aan het schepencollege.  Naar goede gewoonte (toch als het over de windturbines gaat) krijgt u mijn (on)beantwoorde vraag hier integraal.  Mijn vraag heb ik geformuleerd op 1 oktober om 17u57 nadat ik het persbericht had gelezen dat door hun communicatieverantwoordelijke was verspreid.  Zie in het rood mijn vraag.
'eerlijk gezegd , dit begrijp ik niet : de molens zouden ineens 50 meter hoger zijn ?
Dan heeft uw inspraakronde die u gedaan heeft, geen enkele waarde, want die ging uit van 150 meter.
Bent u van plan om ze over te doen ?'


Op mijn andere (meer informatieve) vragen heb ik wel antwoord gekregen. Was het antwoord op deze vraag te moeilijk ?  Morgen zal ik het weten.