Pagina's

maandag 27 juni 2016

Deadlines liggen op de loer - agenda deze week

Natuurlijk doe ik het mezelf aan.  Veel projecten, veel subsidiedossiers en dat vraagt dan veel rapporteringen voor het begin van de vakantie.  Er zal niet een tandje maar een heel gebit moeten bijgestoken worden.
Maandagochtend naar Aarschot voor het werk.  's Avonds Gecoro over de voorstellen rond de RUP's;
Daarna schepencollege. 
Dinsdag hele gebitten bijsteken op het werk. 's Avonds naar de openingszitting voor een afspraak op het gemeentehuis.
Woensdag pimpen de Hoegaardse leerlingen hun fiets voor Met belgerinkel naar school, het slotevenement.  In de namiddag vind je me op het gemeentehuis.
De rest van de week sluit ik mij af voor het schrijven van een zeer groot plattelandsdossier. En als dat ook weer goed komt, heb ik NOG meer werk.  Zo blijven we wel bezig natuurlijk.